Ostatni Bastion - Forum wielotematyczne o grach RTS

Wszystkie artykuły na tym forum, są objęte prawami autorskimi, zabrania się kopiowania ich ! / All rights reserved !

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Ostatni Bastion - Forum stworzone przez graczy dla graczy


#1 2011-11-02 09:37:07

 Screamo

Administrator

6046552
Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 11
Punktów :   
WWW

Warhammer: Mark of Chaos

Mark of Chaos to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, która w całości oparta jest na stworzonym przez firmę Games Workshop świecie Warhammer. W produkcie sygnowanym logiem Namco naprzeciw siebie stają armie Ludzi, Chaosu, Wysokich Elfów oraz Skavenów (szczurzoludzi), gotowe stoczyć bój o panowanie nad światem.

Mimo, że od czasu Wielkiej Wojny - kiedy to brutalne armie Chaosu przetoczyły się przez ziemie całego Imperium - minął ponad rok, w różnych zakątkach Starego Świata wciąż słychać odgłosy stali i jęki konających. Część nieprzyjaciół wycofała się na pustkowia w północnej części krainy, natomiast pozostałe niedobitki podzieliły się na mniejsze grupy. Nowi Czempioni próbowali zjednoczyć plemiona, ale nikomu się to nie udało. Nikt bowiem nie mógł równać się z potęga upadłego lidera armii Chaosu – Asavara Kula.

Siły Imperium oraz Wysokich Elfów próbowały doszczętnie wyplenić zło zalegające w najdalszych zakątkach Starego Świata. To już nie rozbite armie wroga, ale małe grupy dobrze zorganizowanych wojowników atakowały siedliska ludzi, zlokalizowane w pobliżu granic państwa. Wojna wcale nie miała się ku końcowi, wręcz przeciwnie – machina siejąca zniszczenie miała dopiero teraz pokazać swoją prawdziwą siłę.

W Warhammer: Mark of Chaos skoncentrowano się na walce, eliminując całkowicie opcje ekonomiczne (rozwój bazy oraz wydobycie surowców). Możemy za to w pełni decydować o składzie naszych armii, wybierając ich żołnierzy spośród przedstawicieli różnych ras (m.in. orków, goblinów, wampirów i krasnoludów). Mało tego, gracz zadecyduje również jak będą one wyglądać i jaką broń nosić. W pełni konfigurowalne są także standardy zachowań podczas bitwy.

W grze uwzględniono kampanię dla jednego gracza, obrazującą epicką opowieść o inwazji sił Chaosu (widzianą z czterech różnych perspektyw), jak również kilka trybów do potyczek w sieci, zarówno dla mniej jak i bardziej wymagających użytkowników.
DODATEk Battle March

Bodaj najważniejszą nowością omawianej pozycji jest zupełnie nowa, kompletna kampania, w której kierujemy siłami dwóch niedostępnych w podstawce nacji Chaosu – uzdolnionymi magicznie Mrocznymi Elfami (Dark Elves) i potężnymi w bezpośrednim starciu Zielonoskórymi (Greenskins, których armie składają się w znakomitej większości z różnego rodzaju orków i goblinów). Obie strony zostały wyposażone w pełen zestaw charakterystycznych dla siebie oddziałów (m. in. wojenne hydry, zabójcy, czarni strażnicy, jaszczurzy jeźdźcy itp.), których umiejętne wykorzystanie jest niezbędne do pomyślnego zakończenia wszystkich rozdziałów kampanii. Fabuła Battle March zakłada wspólny sojusz wspomnianych wyżej frakcji, dlatego też w zależności od scenariusza do boju wysyłamy zastępy jednej z ras. O ile armie Zielonoskórych składają się w większości z typowych, twardych zabijaków i nie wymagają daleko idącego planowania taktycznego, o tyle w późniejszych misjach dość często dowodzimy oddziałami Mrocznych Elfów, które znacznie lepiej sprawdzają się w walce szarpanej, organizowaniu zasadzek i bardziej wyrafinowanych działaniach operacyjnych. Ponadto, czasami jesteśmy zmuszeni współpracować z siłami sprzymierzonymi, sterowanymi przez sztuczną inteligencję – wtedy kluczową kwestią jest umiejętność przeprowadzania skoordynowanych działań bojowych.

Nowe rasy zostały oczywiście obdarzone właściwym dla siebie kompletem bohaterów, odznaczających się wieloma pomysłowymi i innowacyjnymi zdolnościami. Z misji na misję zwiększają oni swoje doświadczenie i w coraz większym stopniu wspierają nasze regimenty w walce. Nie zapomniano też o rasach pochodzących z podstawowej wersji gry – autorzy uzupełnili ich szeregi nowymi formacjami, które wydatnie zwiększają wszechstronność i możliwości strategiczne armii. Zwiększono także oryginalną paletę magicznych przedmiotów.

Pod względem technicznym Battle March dorównuje jakością podstawce, oferując dobrej jakości szatę graficzną i ubogacając oprawę fabularną szerokim zestawem interesujących, fachowo wykonanych przerywników filmowych. Warto zwrócić uwagę także na nowe tryby rozgrywki online, które powinny szczególnie ucieszyć fanów oryginału.

WYMAGANIA:
Pentium 4 3.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 7800 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP

http://gry.downloadcentral.pl/upload/screenshot2439-3.jpg

http://www.miastogier.pl/baza/Encyklopedia/gry/WarhammerMarkofChaos_PC/News/nws_warhammer_moc_002_9.jpg

Offline

 

Wspolpraca

Toplisty

Szybki Kontakt

TyphMilano


Miko


Turek


Screamo

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.072 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.neopets.pun.pl www.technologia.pun.pl www.h2o-world.pun.pl www.wspolnota-zwycieska.pun.pl www.3pdh.pun.pl